Forum Giełda, inwestowanie w akcje, fundusze inwestycyjne i inne rynki Strona Główna Giełda, inwestowanie w akcje, fundusze inwestycyjne i inne rynki
Inwestowanie w akcje, fundusze inwestycyjne, waluty, giełdy zagraniczne, towarowe i inne rynki. Rozmowy: spółki giełdowe, finanse, konta bankowe, lokaty i obligacje skarbowe. Miejsce dla każdego inwestora.

Reklama:    
weterynarz warszawa bielany  
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    RejestracjaRejestracja    ProfilProfil   PWPW   ZalogujZaloguj 
nowicjusz - pytania inne niz zwykle - wieksza suma

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Giełda, inwestowanie w akcje, fundusze inwestycyjne i inne rynki Strona Główna -> Dla początkujących
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scibi

PostWysłany: Niedziela, 14 Październik 2007, 14:49    Temat postu: nowicjusz - pytania inne niz zwykle - wieksza suma Odpowiedz z cytatem

witam
jestem studentem ekonomii i chcialbym wkoncu zaczac nauke inwestowania, obrotu pieniadzem itp, dlatego postanowilem zaczac od funduszy inwestycyjnych. Mam jeszcze kilka watpliwosci, przeszukiwalem tematy, jednakze nie znalazlem odpowiedzi na moje rozterki, dlatego zalozylem nowy watek. Przedstawie hipotetyczna sytuacje:

-powiedzmy ze inwestowalbym wieksze pieniadze, okolo 50-60tys zl. Uwazacie ze powinienem wszystko wrzucic w fundusze, czy z racji tego ze dopiero zaczynam porozkladac troche po obligacjach, troche po ROR'ach itp?

-drugie zalozenie jest takie, ze chcialbym inwestowac agresywnie, okolo 60% w fundusze akcji. Jest to inwestycja raczej dlugoterminowa, powiedzmy 3-6lat. Wiadome jest, ze inwestujac agresywnie, nie mozna sie podpalac, i dawac poniesc sie emocjom np naglych spadkow, ale co w takich sytuacjach robic? Majac juz swoj portfel, kupione co kupione, po prostu czekac 5lat i wtedy wszystko sprzedawac, czy raczej na biezaco kontrolowac, dokupowac, sprzedawac, zamieniac itp?